Parceiros

Boyz with Style (l)

Hi Peepzz,, Hoe gaat het met jullie??
Met mij gaat het niet zo goed, ik ben een beetje ziek!
Ik ben zelfs niet naar school geweest! Ik ben verkouden...

Ik hoop dat ik me morgen beter voel want ik heb afgesproken
met vrienden om samen te gaan eten en naar Starbucks te gaan!

Maar goed.... Op mijn blog heb ik het altijd over meisjes
met een leuke kleding stijl. Maar er zijn ook jongens die
zich héél goed kleden!

Ik heb hier enkele foto's van Lookbook.com

Leuke ketting, doet me denken aan mijn eigen ketting!


Een jongen in trenchcoat en Combat boots is altijd super stylish!


Deze stijl vind ik héél leuk, het is een beetje classic gemixt met casual.
Contas Premium
Compartilhe este filme: :

Post a Comment

 
Support : Baixartemplatesnovos.blogspot.com
Copyright © 2012-2014. Lipstick & Marzipan - todos os direitos reservados para

CINEHD- o melhor site de filmes online