Parceiros

Treasures at a Flea Market

Hey people!

Ik moets eigenlijk naar een vriendin om aan mijn vakantietaak te werken
maar ik had daar echt geen zin in! Dus ben ik naar een rommelmarkt geweest
en daar heb ik heel leuke spullen gekocht!


Oorbellen €1
Ring €1
Ketting €3


Cameo Oorbellen

Vroeger vond ik ze niet mooi, maar de laatste tijd zie ik veel mensen
ermee rondlopen! En nu vind ik ze ook mooi! Dit zijn mijn 1ste echt, vintage,
cameo oorbellen!! Whooaa... I love them!!


Stuurwiel Ketting

OMG!! I'm in love with this necklace!! Ik vind het echt super mooi!
En het is niet zomaar een ketting, het is ook een vergrootglas!


Vintage Ring

Dit is de reden waarom ik naar de rommelmarkt ging,
ik ben al super lang op zoek naar een leuk ring.
En nu heb ik er eindelijk één gevonden!
Contas Premium
Compartilhe este filme: :

Post a Comment

 
Support : Baixartemplatesnovos.blogspot.com
Copyright © 2012-2014. Lipstick & Marzipan - todos os direitos reservados para

CINEHD- o melhor site de filmes online