Parceiros

Roiworld (l)

Hey, ik wil jullie iets vertellen..... Kennen jullie Roiworld??
Ik wél..... Ik ben (bijna) elke dag op Roiworld.com!
Op deze site kun je modellen aankleden in de nieuwste trends,
modellen schminken en je kunt ook sterren aankleden!

Je kunt op Roiwold niet alleen sterren aankleden maar
je kunt ook modellen aankleden met de kleren uit
Project Runway!

Ik zal jullie enkele outfits tonen die ik zelf heb samengesteld:

Make-Up

Deze make-up is Animal Inspired !


Dit is perfect voor de zomer!
Met leuke, felle kleuren kun je nooit mis gaan!


Naturel geschimkt en een leuke haarband!


Celebs


AnnaLynne McCord


Jessica Alba


Liya Kebede


Madonna


Project Runway


Season 8
Week 3: Party Store


Fashion


Bohamian


Flowers


Going Out!


Romantic red!


Streetstyle


Stylish stipes!






Zo..... Wat vinden jullie hiervan?? Zijn deze outfits leuk?? Zijn jullie ook lid van Roiwold??
Contas Premium
Compartilhe este filme: :

Post a Comment

 
Support : Baixartemplatesnovos.blogspot.com
Copyright © 2012-2014. Lipstick & Marzipan - todos os direitos reservados para

CINEHD- o melhor site de filmes online