Parceiros

Modern CowGirl

Hey, alweer een outfitje!
Dit had ik paar dagen geleden aan, ik ging naar mijn vriendin 's huis!
Zij kwam net uit Marokko! Ze is nu super mooi gebruind en ze heeft heel veel leuke spullen gekocht!

Ze had ook een cadeau voor me bij: een zwarte Chanel tas!
Ik was super blij want ik wil die tas al super lang! En ik heb ook oorbellen van Chanel gekregen!

En gisteren zijn mijn beste vriendin en ik naar de stad geweest (Meir in Antwerpen!) en we hebben daar super leuke kettingkjes gekocht in de Claire's. We hebben drie kettingkjes gekocht waar Best,Friends en Forerver op staan!

Ik zal nog wel een foto uploaden van de kettingen en mijn cadeautjes!
Ik heb wel een foto van mijn outfit!

Kleed: O'Neill
Riem: Primark
Armbandjes: H&M



Wat vinden jullie van mijn outfit??
Contas Premium
Compartilhe este filme: :

Post a Comment

 
Support : Baixartemplatesnovos.blogspot.com
Copyright © 2012-2014. Lipstick & Marzipan - todos os direitos reservados para

CINEHD- o melhor site de filmes online